Ta din jävla frisyrhumor...

Jag har lite svårt för att bestämma mig vilken frisyr och färg jag ska ha på håret. Under ett år har jag hunnit ha ett par frillor och färger om man säger så. Om det är så att ni undrar varför jag har gjort en fjorremålning över min mun på den sista bilden så är det för att min mun såg ut som en döskalle-mun, så för att inte skrämma er så målade jag dit en fin pussmun istället som ser ut som ett hjärta. Men det ska iallafall föreställa en pussmun. Anteckna gärna det.

(Klickbar)

Kommentarer
Postat av: Vilken Musikal?

Jasså du vänsterprasslar på käre Notdirekt bloggen!

Nej men jag skulle också kunna göra en sån där karta över frisyrer över dessa 12 månader! Jag vill redan ha en ny frippe

2010-08-30 @ 15:28:22
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0