Bara Pinocchio mår bra..

HEJ! Nu är min dator fixad, dock har alla mina bilder och musik försvunnit. Det var ju tråkigt..det trodde jag inte...Att jag aldrig lär mig att spara ner allt på usb alltså! Nu kommer jag tvingas sitta och titta ut genom fönstret i 3 månader och lyssna på Lykke Li. Ser det ut som att jag har tid med det eller??

Jag har iallafall jobbat de senaste dagarna och imorgon har jag en eftelrängtad ledig dag helt utan planer. Är dessutom ledig i helgen oxå, men där har jag ju planer...

När jag gick från t-banan idag så tittade jag upp i mitt fönster och ser mamma stå där och vinka. Hon hade varit här och tvättat (nu låter det som att jag är årets ungkarl och inte kan det själv men hon lånade faktiskt min tvättmaskin och tvättade sina kläder) okej då, hon tvättade mina oxå men jag kan faktiskt tvätta själv. Hon hade även diskat min disk och dammsugit, kände mig feeett bortskämd men jag klagar ju inte liksom. Det finns liksom inget som jag hatar så mycket som att diska. Väntar alltid med att diska tills det växer mögel på disken. Ni ba eeeuuww vilket äckel hon är den där Jessica, och ja, jag kan inget annat än att hålla med er.

Nehepp, om man skulle ladda hem lite musik då eftersom att min dator ekar tomt på både ljud och bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0