Det är ORIMLIGT!

...Som Idol-Kishti hade uttryckt sig om Idol-AmandaFs frisyr. A, jag sitter alltså och kollar på Idol har liksom inte följt det den här säsongen då jag anser att idolerna är snorungar men ikväll tittar jag faktiskt och den där Amanda F vill man ju bara ge en fet jävla smäll på käften! Kan hon prata som en normal människa eller!? Klarar inte av den där lugna, släpiga, grötiga skånskan. Någon borde daska till henne! Och han André kan ju sluta upp med att tro att han har så sensuell och sexig kisande blick. Dessutom borde han gå en språkkurs och skippa Rinkebysvenskan.

På tal om årets idoler så hittade jag köttfärs i min frys som jag frös in nån gång i september och när jag tittade på köttfärsen så var det svart på vissa ställen. Funderar på om jag ska våga tillaga den eller köra på den säkra sidan och bara kasta bort den. Den är ju trots allt från Ica och dom är ju inte direkt kända för att ha bra köttfärs liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0