Du vill ju ha Olle..

Imorgon är min första dag på ToysRus, sjukt nervös!......NAAAAAAAAAAAAAAT, men hade det varit för exakt ett år sedan hade jag varit nervös vid det här laget.

Torsdagar är ju egentligen min lediga dag men chefen ringde igårkväll och frågade om jag ville jobba idag och eftersom att jag är en no-lifer som inte hade något planerat så tackade jag ja till att jobba 10-17. Imorgon ska jag egentligen jobba 13-20 MEEEEEEN så ringde min chef mig för nån timme sen och frågade om jag kunde jobba 10-20 och som den rådis man är så svarar man ju "självklart, inga problem!" och sen när man lägger på luren så tänker man "åh nej! Varför sa jag så för!?"
För att toppa det hela så jobbar jag hela helgen oxå, och som om det inte vore nog så börjar jag klockan 07 på lördagfuckingmorgon. Åh vad jag älskar mitt liv ibland asså!

Sa jag att jag jobbar 10-20 3 dagar i sträck nästa vecka oxå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0