Fotot i innerfickan

Hello......YO!!
Jag har varit frånvarande denna vecka och det beror på att jag har jobbat kväll varje dag och hr inte haft nån lust att starta datorn när jag kommer hem...jobbigt va?
Idag är jag dock ledig och ska bege mig in mot stan lite senare för att gå på bio med Sara som jag inte har träffat sen typ i juni? Vi ska iaf se In time och jag ska alltså återvända till Sergel. Känner mig rädd och exposed men herregud, jag måste sluta vara en sån rikmes och beté mig som en riktig kloakrådis.

Btw Stina, igår var jag som sagt på Ica i Liljeholmen och tror du inte att dom överraskar ÄNNU en gång! Glömde dock skriva det i sms:et. POPCORNKRYDDORNA I STOR STORLEK FINNS DÄR!!!!!! Typ alla smaker oxå, fatta min glädje!

Imorgon måste jag vara på jobbet kl 8! Kille meeeee! Det är nåt morgonmöte med nån tant från ledningen som kommer och ska prata om svinn. Mötet håller på fram tills vi öppnar butiken kl 10 och sen börjar jag inte jobba förren kl 13. Vafan ska jag göra i 3 timmar liksom??

Kommentarer
Postat av: Steffo

nej du måste joka med mig!! Ja måste verkligen ta en tripp dit asså!!!!!!

2011-11-10 @ 17:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0