Jag heter faktiskt Ed, jag har skrivit detta själv, med papper och penna hej




It's friiiiday, friiiday, gotta get down on friday! Idag har jag jobbat 10-16, softish. Älskar känslan av att sluta runt 16 och ba känna skadeglädje till dom som jobbar till 20. Det var mycket folk idag, kanske för att vi släppte julkatalogen idag? Kanske för att det är fredag? Kanske för att folk inte har något liv?

Igår var som sagt mamma och Johanna hos mig på dagen och då slog det mig hur kul jag tycker det är när dom kommer på besök. Saknar verkligen dom ibland. Jag saknar liksom att det blir liv hemma, att mamma lagar mat, att bråka med Johanna. När jag träffar Johanna går jag liksom oxå ner på en 10-årings nivå och tycker det är kanonkul att springa runt och leka kull i lägenheten, bli inrullad i 3 filtar skittight som en mumie och sedan försöka resa mig från golvet och retas med systra mi. Kort och gott så saknar jag "hemma-känslan" ibland. Att komma hem och det är tänt i lägenheten, att äta riktig mat (yoghurt har varit min middag de senaste 3 månaderna) och ha någon annan än mig själv att prata med. Jag har verkligen gått och blivit schitzo på senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0