Jag heter Jesus jag är Guds son..

...Jag känner Josef..och lille lille lille Maria!

Dålig uppdatering här måste jag säga. Dåligt. I fredags jobbade jag 10-20 och det var svinigt mycket folk, hallå farfar jobbar inte folk liksom? Igår jobbade jag 7-14 och då var det så fruktansvärt mycket folk att det kändes som att det skulle kunna vara den 17 december. Minst!
Idag har jag också jobbat, fast 11-17 lite najsare tid liksom. Fast snart blir det andra bullar på helgerna för snart har vi öppet 9-21 varje dag fram till julafton. Kul..

Mamma och Johanna har varit hos mig hela helgen, tummen upp på det. Igår var även Andreas här och vi åt en sån där riktig familjemiddag som vi brukade göra förr i tiden. Klyftpotatis, grillad kyckling Erik Lallerstedt-sås, tända ljus, rap-tävling och tiggande hundar nedanför bordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0