Kommer du ihåg när dom gick?

Ni ba "hallå har Jessica gått upp i rök eller?" men så är inte fallet. Har bara inte haft lust att skriva eftersom att vissa grejer inte angår allmänheten. Punkt slut.

Det jag egentligen skulle skriva var att jag tycker att alla ska åka till ToysRus i Barkarby och kolla utifrån parkeringen på det enorma skyltfönstret som finns ovanför ingången för där höll jag hus typ hela dagen igår och julpyntade med granar och julbelysning. Om ni sedan tar er in i själva butiken och kollar upp ovanför ingången/utgången så kommer ni se massa nallar iklädda olika juldräkter, ännu fler granar samt massa snö aka bomull. Jag gick liksom till Rusta och köpte 20 paket bomull och Koögat var såklart i kassan. Eheheheh skämmigt. 
Det jag ville komma fram till var iallafall att jag är grymt stolt över min julpyntning och jag tycker inte att ni ska missa den! NK's julskyltning kan slänga sig i betongväggen.

Tjill med MushaBelly på jobbet förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0