Ons-dag

Jahapp, så var det den sista dagen på den näst sista månaden det här året. Ursäkta men vad fan hände med tiden?

Igår jobbade jag iallafall 10-20 och sen drog massa folk från jobbet till PG och körde en afterwork som slutade med lite ner än bara en afterwork. Vet inte vad som händer men jag har alltid en tendens att bli svinig på såna här tillställningar. Vi var iallafall kvar tills dom stängde kl 1 och då gick jag, Linnea, Emma och Erik hem till Linnea och slaggade men medans dom var lediga idag så fick kliva upp och åka till jobbet för idag jobbar jag 10-20 igen. Orättvist!! Aja, jag iaf bra idag trots gårdagen. Liiiiiiiite trött bara efter att ha sovit typ 4 timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0