Typ flätooooorrrr

Okej, jag vet att ni har väntat hela dagen på denna lista and herrrre it comes som hon från Idol 2007 (?) skulle sagt.

Detta är den allra första bilden som togs med min sprillans nya iPhone en eftermiddag i april


Fångade en solnedgång vid Görveln en aprilkväll när jag var ute och övningskörde


Finn ett fel


Ni kommer att tacka mig i framtiden för denna bild asså. Jag lovar!


Nästan lika varmt ute som inne i början av maj. FAN VAD COOLT!


Rullstolstanten från Riddarparken


Elins ben


Den här bilden bjuder jag på! Det är från när jag fick räkskal i halsen och fick åka till sjukhuset, här har jag precis blivit inlagd på akuten och jag blev helt chockad när jag såg min hudfärg, ser typ helt orange ut?? Mascara under ögoen dessutom..


SF's lunchrum


Jakans koran


3 McDonalds-ballonger som måste ha felproducerats. Sparade dom efter min tid på Donken som ett minne.

Nån snubbe som jag såg varje dag, varje tid på samma plats och han hade alltid samma kläder när jag brukade gå hem från jobbet på den tiden jag bodde i Jakan


Bevittnade några som la gatstenar i en rondell i sommras


Möööööuuuuuuu


En sista bild på mitt gamla rum


Alltså LOL...


En lirare man brukar se vid Hägerstens t-banestation. Vet inte om det är en transa eller bara en jävligt ful tjej. Måste få en bild framifrån asså!


Vårat sunkiga badrum vi hade när vi var i New York


Porre on the road


Jultävling på jobbet. Notera att jag var den enda som fick ett hjärta vid mitt namn...

Kommentarer
Postat av: Leonardo di caprio

Jav har faktiskt väntat! Heheh rullstolstanten:p:p men asså jobbar lejonkungen hos er? Varför har su inte sagt nåt :o vem e de?;p kan du inte skoja till de med å skriva stiffe där oxå?

2011-11-11 @ 16:40:11
URL: http://cakegeneralen.blogg.se/
Postat av: Leonardo da Vinci

hahahah jag trodde oxå att det stod Lejonkungen först med den står faktiskt LEGOkungen och det är David som har fått den titeln eheheheheheh



jadu, jag funderar på att skriva dit ditt namn faktiskt, eheheheh vore roligt att spela alla ett spratt höhöhöhöhö

2011-11-11 @ 21:16:12
URL: http://extrakicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0