Bengt Magnusson

20 december ta mig fa-an! Den här dagen har sugit så stenhårt! Jag har varit fett jävla irriterad hela dagen på jobbet för alla kunder idag har varit mer idiotiska än vanligt samt att vi har varit underbemannade. Det enda roliga med den här dagen var att svt var och filmade ett inslag till Rapport men dom hade tydligen bara visat pyyyyyttelite av det på tv sen så det sög ju ändå. Sa jag att tbanan var försenad när jag skulle hem? Bussar och pendeltåg okej men tbanan brukar väl för fasen aldrig vara sen! Någon vill mig illa idag helt enkelt. För att toppa den här dagen så ska jag gå och lägga mig nu och vänta på att klockan ringer kl 6 för att sedan åka till jobbet och jobba 12 timmar. Åh snälla skjut mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0