Bläckward

29e december då. Endast 3 dagar kvar på 2011, sorgligt men sant...

Igår jobbade jag 10-14, lyyyyyyx! Sen mötte jag Stina på bussen helt random för hon slutade oxå 2 så då ängde jag på henne till Jakan och fikade med Elin. Efter det åkte jag in till stan för att köpa ett nytt sl-kort och eftersom att jag är en snåljåp på kör jag fortfarande på terminskort för skolelever. Som alltid när man ska köpa busskort så ska något gå snett och inga undantag denna gång. Mitt nya kort börjar inte gälla förren 1 januari och mitt andra går ut idag så hur ska jag göra imorgon och på lördag? Jo, jag får göra som farmor och farfar och åka på bussremsa.

På kvällen igår kom Erik hit och hade med sig min julklapp och sitt x-box (jag fick inte x-boxet i julklapp kan jag förtydliga) men hans polare hade laddat hem massa filmer åt oss så vi kollade på Due Date och så påbörjade vi Step Brothers men jag var alldeles för trött för att kunna koncentrera mig.
Nu har iaf Erik åkt till jobbet och jag siter här och försöker starta x-boxet så jag kan fortsätta kolla på filmjävlen men jag är så oteknisk och vet inte hur man gör.
Nä, jag skiter i det här! Ska bege mig mot stan sen och träffa pappa för han fyller år idag och sen när Stina har slutat jobbet så ska vi ses och käka BK och planera nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0