Dubbeldildo

Hello my young friends! Idag har jag jobbat 10-16.30 och efter jobbet hämtade pappa mig så åkte vi hem till mig och åt pizza. Måste bara berätta om en händelse jag var med om idag på jobbet. Jag ser en rätt kort kvinna/tant/kärring i 55-årsåldern kanske tillochmed 60 bast gå runt med en barnvagn. Ju mer jag kollade på barnvagnen ju mer insåg jag hur oerhört liten den var. Sen mina damer och herrar insåg jag det plötsligt! När hon gick förbien av butikens demodockvagnar så förstod jag att det var en dockvagn hon gick runt och drog på. Asså det var inte nåt utstickande mönster eller färg på vagnen, den såg typ ut som en riktig vagn bara det att den var i miniatyr. Men det slutar inte där hörrni! I vagnen låg nämligen en docka! Och kärringen gick runt med den här vagnen och kollade på dockkläder samtidigt som hon rullade vagnen fram och tillbaka och vickade lite på den som om dockan där i skulle somna.
Ni ba men hallå farfar, det var säkert en mongolid tant men nej det var det inte! Hon hade en fästman och allt och var fullt normal (förutom at hon gick runt och drog på en dockvagn md en docka i som hon behandlade som en riktig bebis då). Eheheheheheh sjukt, ehehehehehehe.

Tha gang lyckliga i fredags kväll när vi insåg att vi hade överlevt den här julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0