Eller en skoooo eller en skoooo

Seriöst, innan jag dör måste jag se Bruno Mars live. Har ni hört nån som sjunger bättre live än honom eller?? Nej, trodde inte det heller. Man hör typ ingen skillnad på om han sjunger live eller om man lyssnar på en platta.

Detta framträdande asså, så jävla mäktigt! Särskillt på 2.06 börjar nästan böla för det är så sjukt smashigt! Men spola för guds skull inte fram tills 2.06 bara för det, man måste kolla på hela framträdandet! Det är en order.


En annan jag måste se live innan jag dör är David Guetta. Har han gjort en enda låt som är dålig eller? Nja, skulle inte tro det..det coolaste är att han är typ 45 barre och kan göra så grym musik för att vara så gammal liksom. Aaaah, fatta vilket drag det skulle vara på en David Guetta-konsert!



Den officiella ToysRus-låten




Jag ska iallafall se dessa 2 människor live innan jorden går under, WHO'S WITH ME??

Kommentarer
Postat av: George Shrink

Skulle inte banga iaf!

Dock bara 12 månader kvar innan jorden går under så de gäller å arbeta fort här om man ska få nåt gjort!!!

2011-12-16 @ 18:16:47
URL: http://cakegeneralen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0