Fabregas

God eftermiddag! Igår skulle jag jobba 15-21 så jag tog en (för mig) fet sovmorgon och vaknade vid 11 och såg att min chef hade smsat runt 8 och frågat om jag kunde komma in tidigare så det var bara att kränga på sig kläderna och slingra sig till jobbet. Var hemma runt halv 11 igårkväll och då tog jag en dusch och gick och la mig på en gång för idag började jag jobba klockan 06. Kunde dock inte somna förren halv 1 och 4 timmar senare ringde klockan så efter 4 timmars sömn och 9 timmars jobb är jag rätt slut i pallet ska jag säga. Erik var snäll och skjutsade mig hela vägen hem, det tog dock en och en halv timme för oss att åka från Barkarby till Hägersten eftersom att vi körde fel och hamnade både i Danderyd, Roslagstull och Solna (hur det nu gick till).

Nu sitter jag här och äter choklad och Ahlgrens bilar till middag och överväger om jag ska städa lägenheten eller inte. Jo, jag ska nog det faktiskt.

Imorrn jobbar jag 06-14 och på kvällen blir det afterwork.

Jag och Emma på våran rast igårkväll, notera hur jag ser ut som en viss person som slog knytnäven mot handflatan och lutade sig över bordet och tog en hel näve skumtomtar förra julen..obs bara Stina fattar.

Kommentarer
Postat av: Stefan Holm

gud va du jobbar alltså!!!!! :o

hahahahhaha ja men jösses du påminner lite grann om den personen faktikst!

2011-12-14 @ 13:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0