Fjodor

Igår jobbade jag 06.30-14 och det slog mig att varje dag jag tar 567:an på mornarna när jag börjar sådär tidigt så är jag den enda på bussen som inte är anställd av Samhall. Seriöst, det är fett mycket folk på bussen den tiden på morgonen och 97% av alla bär Samhall-kläder och klivar av vid Ikea. Jag kanske borde söka jobb på Samhall när jag slutar på Toys eller vad säger ni?

Efter jobbet så åkte jag hem och fixade mig lite för att sedan invönta kvällen och gå på afterwork på PG's. Det slutade dock med att det bara var jag, Emma, Erik och Linnea som satt där och afterworkade, alla andra bangade. Vi hade det iallafall roligt, så roligt att vi t.o.m kände oss tvugna att dra av Barbie girl med Aqua när dom satte igång karaokekvällen. Så oerhört pinsamt men vi bjöd på det.

Ikväll blir det sängen tidigt flr jag är sjukt trött + att jag jobbar 6-16 imorrn. Värre blir det dock på lördag för då jobbar jag 9-21 kuuuuuuuuuuuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0