Fransk elektropop

Idag har jag jobbat 13-20 och det kommer inte bli mycket uppdatering från mig i helgen så jag jobbar 10-19 imorrn och 09-20 på söndag. Utökade öppettider på helger hell yeah.
Känns inte det här enbart som en jobb-blogg? Jag skriver typ endast om att jag jobbar. Måste vara fett tråkigt att läsa, men jag är ledsen att göra er besvikna men mitt liv är inte så mycket roligare nu i jultider.
Jultider? Ofta det är jul redan liksom?? Jag satt och åt lunch med en kille på jobbet i onsdags och han ba "tänk att det är jul om 2 veckor" och jag ba "neej det är typ 1 månad kvar". Jag har liksom gått runt och undrat varför det är så mycket kunder på jobbet, liksom varför är dom ute i så god tid och köper julklappar, det är ju för bövelen november fortfarande. Men så är det inte det :Pp::PP:p Det är liksom mitten av december och jag trodde typ att det var 26 november max. Vad hände liksom?? Jag blir rädd som BB-Cilla hade uttryckt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0