I'm sooo freakin pissed..

..nej jag skojja det är jag inte alls. G'Day mates! Idag är det torsdagen den 22 december och jag är ledig hör och häpna. Igår knegade jag 9-21 och jag stod i kassan heeeela dagen. Fattar ni eller?? Stå i kassan i 12 timmar..inte roligt kompis. Men ändå hade jag inte så jobbiga kunder, dagen gick smärtfritt och belive it or not så kändes det inte som 12 timmar.

Idag ska jag köpa alla julklappar hade jag tänkt. Jag ska tränags med alla andra loosers som oxå är ute i sista minuten och jag har en känsla av att jag kommer rusa genom alla butiker och bara greppa nåt i farten bara för att jag måste köpa nåt till alla. Var iallafall produktiv innan jobbet i tisdags, då köpte jag en julklapp till Johanna från ToysRus meeeen eftersom att jag lider av nån slags efterblivenhet så ligger paketet fortfarande kvar på jobbet för jag glömmer att ta hem den varje dag. Säkert nån som redan har tagit den. Nån som ba "åh här ligger en julklapp inslagen och klar, den tar jag med mig och ger till farmor" och så ba är det en Crayola Glow Dome där i ehehehehehehhehe.

Nej nu ska jag klä på mig och bege mig in mot stan och möta pappa, har inte träffat honom på år och dar känns det som.

Bjussar på en grym låt och en bild på mig och Emma från våran aw förra veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0