Jag är från Brasilien

Hello! SMAIJL! Hello!
I lördags var det julafton och då jobbade jag 10-14 sen åkte jag raka vägen till Stiffes syrra och firade jul med Familjen Adams tänkte jag skriva men jag menar såklart Familjen Axelsson.

Igår firade jag jul först hos farmor och farfar och sen med mamma, Andreas och Johanna ute på Ingarö. 3vligt.

Idag jobbade jag 10-17 men vi var sjukt underbenammande och jag stod i kassa 1 hela dagen och kom inte från jobbet förren klockan 6 för jag var tvungen at räkna kassor och massa skit. Tur att man fick skjuts till Barkaby iaf, höhö.

Seriöst den här bloggen är torftig. Funderar på att tjacka en ny. Äh, det får bli en annan dag, nu ska jag kolla på film. Det blir antingen Baksmällan 2 eller Bridesmaids, hehe fick båda filmerna av pappa i julklapp. Lite Ben&Jerrys på det här och kvällen är räddad.

GOD JUL önskar min farbror ifrån sin allra bästa sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0