Jag har slutar på grillen, gillar inte Tony killen

6 dagar kvar tills julafton då. 13 dagar kvar på det här året. Wtf säger jag bara.

I fredags jobbade jag 06.30-16 och den arbetsdagen var väldigt märklig. Kände mig som ett offer för Gossip Girl om man säger så. Locket på...

Efter jobbet på fredag så *********************************************************************** ***************** *********************************************** ********
******************************************************* **************************** *******

Och igår jobbade jag 09-21, 12 timmar fifan, det var mycket folk men jag hade fantiserat om att det skulle va mer. Smurfarna kom på besök på eftermiddagen, det var ju trevligt lite creepy dräkter bara. Dessutom så spelades Smurfhits heeeeeeela dagen på jobbet igår. Det var kul dom den första timmen, men resten av de 11 timmarna när samma låtar spelades om och om igen ville man bara skjuta med en revolver rätt in i örat.

Imorgon börjar den värsta veckan på året med mest folk på jobbet, då går jag in i dimman så ses vi nån gång efter jul, kanske t.o.m nästa år. Mary (and Lloyd) christmas på er allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0