Jaha OK!

Näst sista dagen på 2011 alltså. S-i-c-k

Idag har jag jobbat 10-16 och det känns verkligen som världens kortaste dag att få jobba 6 timmar när man är van vid att jobba mellan 10-12 timmar. Najs är det iallafall. Najs oxå att Erik skjutsade mig till Max (hamburgerestaurangen alltså eheheh) efter jobbet så att jag kunde bli upphämtad av mamma och Johanna som körde mig hela vägen hem. Här gick jag liksom och tjackade en bussremsa för 200 riksdaler och så har jag inte ens behövt använda den idag. Kommer dock behöva använda den imorrn då jag ska åka till Viksjö för att fira nyår i mina gamla hoods.

Detta är faktiskt slutet på den här bloggen. Så fort 2011 går över till 2012 så tänker jag göra slut med den här gamla klenoden och börja på en ny kula. Men det är ju inte förren i övermorgon så håll till godo med Extrakicken en dag till.

P.S Jag har världens tova  mitt hår. Seriöst asså jag vet inte hur det ska gå att kamma ur den, har aldrig sett nåt liknade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0