Pete och Avery

Bonjour! Pendeltågen är ju som sagt avstängda så jag fick ta t-banan till centralen imorse och sedan ta blå linjen till Kista och därifrån ta en buss till Jakobsberg för att sedan ta mina kära 567:a till Barkarby. Kul resväg. Kul.
Jobbade 10-16 och när jag slutade så kom Grogster och hälsade på och tjackade en Mushabelly som kan låta som en helikopterkeps. Inte illa! Jag ska oxå köpa en Mushabelly som kan låta som en helikopterkeps.

Sitter för tillfället och slötittar lite på Idol men jag blir bara irriterad på deltagarna så jag borde egentligen växla om snarast möjligt. Kom igen, är det Idol eller Lilla melodifestivalen?? Borde inte dessa högstadieelever ägna sig åt skolan istället för att stå och tramsa på en scen när dom inte ens har kommit in i målbrottet? Bara en tanke liksom..

Nehepp, en kopp varm choklad på det här då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0