Vad knoppa dom godarna ser ut

Godmorgon gott folk! Har inte bloggat normalt på ett par dagar, bara massa NY-skrivande så jag ber om ursäkt till er som totalt skiter i vad jag gjorde i NY och enbart vill veta vad jag gör för spännande om dagarna i Sverige. Jag kan ju säga att jag har jobbat de senaste dagarna och jag börjar sakta men säkert inse att mitt vikariat snart går ut. Känns helt sjukt att jag snart jobbat på ToysRus ett halvår. Menmen, vi är inte där än...mycket kan hända i livet..

Idag är jag iallafall ledig och jag borde storstäda lägenheten eftersom att det ser ut som att en atombomb har sprängts över vardagsrummet...eller egentligen i köket, sovrummet, hallen och badrummet oxå..Mina väskor står fortfarande ouppackade och det är mest för att jag tycker att det är så satans astrist at packa upp.

Jag har iallafall precis stoppat i en tvättmaskin med tvätt så det går lite framåt iallafall. Känner mig fett vuxen, jag har ju fixat internetbank så att jag kan betala mina räkningar oxå så igår betalade jag mina egna räkningar för första gången. Riktigt tråkigt måste jag säga.

Nej, nu ska jag gå och göra mig iordning för sen ska jag träffa mamma och käka lunch och kanske köpa en mapp eller pärm eller nåt att förvara mina viktiga papper i, just nu ligger dom under massa annat skräp utspridda över vardagsrumsbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0